Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Klara Brodén - 9 maj 2013 19:18

Hej jag är en dålig bloggare alvarligt talat så om ni kan förlåt mig gör det snälla, och jag tycker inte att blogga är hjätte kull, pch jag är INTE bra på det häller och det är väl sån jag är, men jag kan ju för söka i alla fall , det är som på en häst jag kan ramla av hur många gånger som hälst men jag måste sitta up igen. Men nu lite om min dag, jag har tävlat på Windy i dressyr det gick hjette bra vi var plaserade i början till slut var vi 5 eller 6 men jag vart nöjd en då för windy gick fint och så men nu ska jag vara med Elvira och Sickan

Av Klara Brodén - 9 maj 2013 17:02

Hej jag är en dålig bloggare alvarligt talat så om ni kan förlåt mig gör det snälla, och jag tycker inte att blogga är hjätte kull, pch jag är INTE bra på det häller och det är väl sån jag är, men jag kan ju för söka i alla fall , det är som på en häst jag kan ramla av hur många gånger som hälst men jag måste sitta up igen. Men nu lite om min dag, jag har tävlat på Windy i dressyr det gick hjette bra vi var plaserade i början till slut var vi 5 eller 6 men jag vart nöjd en då för windy gick fint och så men nu ska jag vara med Elvira och Sickan

Av Klara Brodén - 9 maj 2013 17:02

Hej jag är en dålig bloggare alvarligt talat så om ni kan förlåt mig gör det snälla, och jag tycker inte att blogga är hjätte kull, pch jag är INTE bra på det häller och det är väl sån jag är, men jag kan ju för söka i alla fall , det är som på en häst jag kan ramla av hur många gånger som hälst men jag måste sitta up igen. Men nu lite om min dag, jag har tävlat på Windy i dressyr det gick hjette bra vi var plaserade i början till slut var vi 5 eller 6 men jag vart nöjd en då för windy gick fint och så men nu ska jag vara med Elvira och Sickan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Klara jag är 11 år med tre ponnys följ mig och mina ponny`s här kramisar Klara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards